Strona główna Audiobooki [AUDIOBOOK] Zaufarium

[AUDIOBOOK] Zaufarium

Opis

 

WAŻNE! Kupując ten produkt otrzymujesz dostęp do platformy do słuchania audiobooków. Wtedy wymagany jest dostęp do Internetu podczas słuchania. Możesz też po zakupie wysłać mail z prośbą do sklepu o wygenerowanie linka do przypisanego tylko Tobie cyfrowo pliku mp3, który ściągniesz sobie na komputer, tablet albo telefon. Wtedy można słuchać kiedy się chce i nawet nie mając potem internetu.

Zaufarium to książka o mechanizmach zaufania i naiwności, więc po jej lekturze Statystyczny Czytelnik będzie częściej oszukiwał. Tacy właśnie jesteśmy, a książka ta opisuje naszą naturę.

  • Książka to ponad 700 stron czytania
  • Audiobook to ponad 30 godzin słuchania

 

o książce

Zaufarium to książka o mechanizmach zaufania i naiwności, więc po jej lekturze Statystyczny Czytelnik będzie częściej oszukiwał. Tacy właśnie jesteśmy, a książka ta opisuje naszą naturę. Ale też po jej przeczytaniu Statystyczny Czytelnik podejmie więcej prób, by pozostać porządnym i rozsądnym człowiekiem.

Tacy także jesteśmy. Czy to się jakoś wyrówna?

Cóż – ku zaskoczeniu badaczy, większość z nas oszukuje znacznie mniej, niż mogłaby. Budujemy w ten sposób samoocenę. A samoocena to reputacja, jaką mamy u samych siebie. Wciąż w głębi nas znajduje się odwaga do budowania zaufania i tworzenia wartościowych relacji.

 

Podziwiamy porządnych i odważnych ludzi, bo wiemy jak wiele samodyscypliny wymaga od nich bycie takimi. Odpowiednio budowane zaufanie jest być może najcenniejszą walutą w relacjach osobistych i zawodowych: w zespołach, w związkach i między firmami oraz ich klientami. Chociaż budowane jest ono mozolnie, to łatwo je zburzyć. Z drugiej strony, każdy z nas powiedział sobie przynajmniej raz: „Już nigdy nie dam się tak…”.

 

I jak to się skończyło?

 

Czy tylko ja byłem ślepy na jego kanty?

 

Po czym poznać, że już pora zerwać znajomość z kimś, kto kilkukrotnie nas zawiódł?

 

Czy to, że czuję się oszukany, zawsze oznacza, że naprawdę zostałem oszukany?

 

Co może wpłynąć na moje poczucie krzywdy?

 

Czy ono nie pojawia się przypadkiem o wiele częściej, kiedy… jestem głodny?

 

Dlaczego tak niechętnie zagadujemy do obcych, ale jeśli już zagadamy, to poprawia nam to samopoczucie?

 

No i wreszcie na koniec: kiedy chcemy być oszukiwani?…

 

Bo są w naszym życiu takie chwile, kiedy wolimy być naiwni. Może ma to związek z miłością? A może chodzi o coś jeszcze innego? Jak więc widzisz, Szanowny Czytelniku okładki, zakładając, że książkę tę przeczyta wiele osób, zupełnie nie kalkuluje się być w grupie tych, którzy jej nie czytali.

 

Pozostała już tylko jedna sprawa do omówienia w tym miejscu. Znajomość naiwnych złudzeń, jakim sami podlegamy, czyni z nas lepszych członków rodzin, pracowników, obywateli i partnerów. Wiemy wtedy, kiedy poszukiwanie odpowiedzi w głębi własnego rozumu to pytanie o poradę stronniczego oszusta. Pomaga już sama świadomość tego, jak łatwo fałszują się w naszej pamięci wspomnienia.

 

Przydałoby się, by „Nauka o myśleniu” stała się regularnym przedmiotem szkolnym. Byłaby na pewno przedmiotem ciekawym do wykładania i obfitującym w zaskoczenia studentów. Póki co jednak, ratujemy się książkami. Ot, choćby jak ta. Użytecznej lektury.

 

o autorze

Autor, doradca w zakresie efektywności i społecznego rozumienia zjawisk psychologicznych, współpracujący z organizacjami na całym świecie. Honorowy członek założyciel Trend House Warsaw przy Cambridge Innovation Center. Mentor AIP Business Link, członek Rady Ekspertów ośrodka analitycznego THINKTANK, certyfikowany coach International Coaching Community, wykładowca akademicki, m. in. w programach Executive DBA i Executive MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.

 

Opublikował dziesiątki artykułów dotyczących rozumienia i praktycznego zastosowania psychologii akademickiej.

 

Jest autorem książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym, m.in: „Pracować i nie zwariować”, „Biznes czyli sztuka budowania relacji”, „Życiologia”, „Jak pies z Kotem”, „Głaskologia” oraz „Wy Wszyscy Moi Ja”. Gościnnie pojawił się także w pozycji „Dekalog Szczęścia”, jako ekspert w zakresie porządkowania otoczenia biznesowego.

 

Wypowiada się także goszcząc na łamach takich magazynów jak „Forbes”, „Duży Format”, „Logo”, „Playboy” oraz gazet: „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, czy „Polska the Times”. Miłosz Brzeziński dokonuje także interpretacji oraz analiz na antenach stacji telewizyjnych i radiowych.

 

Nagrania i opracowania dokonano w Studio Nagrywarka w Warszawie.

 

 

Audiobook czytany przez autora!

Dostawa

Sposób dostawy: Koszt dostawy:
Wysyłka elektroniczna darmowa dostawa

Cena

69,90 zł

Liczba sztuk

Darmowa dostawa


Zapytaj o produkt

Cena

69,90 zł

Liczba sztuk

Darmowa dostawa


Zapytaj o produkt